طلق های مهتابی شفاف و مات (دیفیوزر)

همزمان با گسترش روزافـزون استفاده از چراغ‌های خطی، براکت و نور‌های منعطف در صنایع روشنایی LED و به دنبال آن نیاز به انواع کاور و پوشش‌های مرتبط با این نوع چراغ‌ها، مصرف این قطعات در کشور افزایش پیدا کرده و منجر به فراهم آمدن زمینه‌ی تولید این محصولات ( که در بازار با عناوینی مانند: طلق مهتابی یا کاور دیفیوزر شناخته می‌شوند) در داخل کشور شد.

این پروفیل‌ها که عموماً بر پایه پلی کربنات یا PMMA (اکرلیک) تولید می‌شوند در کنار راندمان نوری مطلوب می‌بایست دارای شرایط و استاندارد‌های دیگری همچون پخش یکنواخت نور، ماتی بالا و در عین حال پوشش کامل چشمه‌های LED باشند.

طلق دیفیوزر شرکت پایدار پلیمر

شرکت پایدار پلیمر اوژن تولیدکننده انواع پروفیل های مورد مصرف در محصولات روشنایی مانند چراغ های خطی یا لاینر ها، چراغ های تیوپی و طلق براکت و همینطور نورهای منعطف بوده که هر یک از این پروفیل ها بر پایه پلی کربنات یا پلی متیل متاکریلات (PMMA) با رنگهای شفاف، مات، رنگی و … بوده که دارای هر یک از شرایط استاندارد زیر می باشد:

  • راندمان نوری بالا و مناسب
  • پخش یکنواخت نور
  • ماتی بالا و در عین حال پوشش کامل چشمه های LED

شرکت پایدار پلیمر اوژن مفتخر است اولین و بزرگترین تولیدکننده محصولات روشنایی با بیش از 120 طرح و مدل خاص و متنوع (از عرض 5 تا 120 میلیمتر) با کیفیت بالا در ایران می باشد.

شرکت پایدار پلیمر اوژن با در اختیار داشتن توان مهندسی و تکنولوژی ساخت قالب‌های یک یا چند جزئی پروفیل پلی کربنات توانسته به صورت مستقل و بدون وابستگی به منابع خارج از مجموعه فعالیت خود را ادامه دهد. این مهم در کنار بالا بردن دقت، سرعت و کیفیت محصولات نهایی، انعطاف‌پذیری لازم برای تغییر و اصلاح نمونه اولیه تا کسب رضایت کامل مشتری را نیز فراهم کرده است.

بر همین اساس و با داشتن سال‌ها تجربه در تولید مقاطع خاص پلاستیک، پایدار پلیمر اوژن توانسته این قطعات را با در نظر گرفتن دقیق‌ترین جزئیات مانند تناسب با ماژول و برد‌های خاص، سفارشی‌سازی کرده و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همزمان ارائه بالاترین راندمان نوری، رضایت و اعتماد مشتریان خود را به دست آورد.

تولید پروفیل‌های یکپارچه (دو یا چند جزئی)، پروفیل‌های برفکی و طرحدار و … به تناسب نیاز شکل گرفته در بازار صنایع روشنایی، این شرکت را به عنوان تولید‌کننده پیشرو در صنایع روشنایی مطرح کرده و زمینه ورود این مجموعه به حوزه صادرات قطعات مورد نیاز در صنایع روشنایی را فراهم کرده است.

ویژگی طلق‌ مهتابی دیفیوزر پایدار پلیمر اوژن

طلق مهتابی دیفیوزر (پروفیل پلی‌کربنات) تولید شده در شرکت پایدار پلیمر اوژن دارای هر یک از ویژگی های زیر می باشد:

  • دارای طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • بدون خیرگی
  • پراکندگی یکنواخت نور
  • حاوی Anti UV و مقاوم در برابر زردشدگی

Pin It on Pinterest