قطعات و مجموعه های آماده

یکی از اهداف اصلی گروه پایدار پلیمر اوژن فراهم‌سازی فضای لازم برای دستیابی مشتریان خود به حداکثر موفقیت است. این هدف، با بهره‌گیری از توان مهندسی لازم، منجر به شکل‌گیری استراتژی جدیدی در شرکت شد که در نتیجه آن بخش «مجموعه‌سازی» با شعار «فقط به نور فکر کن» در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد.

مجموعه‌سازی علاوه بر مدیریت منابع مالی و جلوگیری از صرف هزینه و کاهش زمان تحویل محصول جدید به بازار کاهش هزینه‌ها و ریسک‌های مرتبـط با طراحی محصول جدید به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با تمرکز بر فعالیت شاخص خود و توسعه ماژول‌های نوری موفقیت‌های روزافزونی را برای خود رقم بزنند.

از دیگر تولیدات شرکت در این گروه می‌توان به قطعات غیر نوری مانند هیت سینک، درپوش و سایر اجزاء بدنه (آلومینیوم، پلاستیک)، پایه‌های نگهدارنده و… اشاره کرد. این گروه از تولیدات شرکت پایدار پلیمر اوژن علاوه بر بالا بردن تنوع در سبد محصولات، زمان رسیدن محصول جدید به بازار (Time to Market) را به شکل قابل توجهی کاهش داده و هزینه‌های مرتبط با تخصیص سرمایه در بخش‌های مرتبط را به حداقل می‌رساند. در حال حاضر چراغ‌های براکت، پنل‌های ۶۰*۶۰، چراغ‌های Down Light و چند محصول دیگر به شکل آماده قابل ارائه به بازار است.

Pin It on Pinterest