صنایع کیف و کفش و نوارهای تزئینی

در صنعت کیف و کفش برای زیبایی هر چه بیشتر محصولات از نوارهای تزئینی متعددی استفاده می شود که هر کدام در انواع مختلف طرح ها و رنگ ها تولید می شوند. علاوه بر اینکه هر یک از این نوارها در صنعت کیف و کفش کاربرد متعدد دارد، در صنعت مبلمان و برای تزئین انواع مبلمان نیز از هز یک از این نوارهای تزئینی استفاده می شود.

شرکت پایدار پلیمر اوژن از تولیدکنندگان انواع نوارهای تزئینی در صنعت کیف و کفش و همینطور در صنعت مبلمان می باشد که هر یک از این نوارها در انواع طرح ها و رنگ های مختلف در بهترین کیفیت و با قیمت مناسب در شرکت دانش بنیان پایدار پلیمر اوژن تولید می شوند.

نوارهای تزئینی شرکت پایدار پلیمر اوژن

مجموعه پایدار پلیمر اوژن یکی از تولیدکنندگان انواع نوارهای تزئینی می باشد که می توانید طرح های مختلف این نوارها را در ابعاد مختلفی ( از 3 میل تا 50 میل) را از این مجموعه در بهترین کیفیت و با بهترین قیمت خریداری کنید. هر یک از این نوارها را می توانید در صنعت کیف و کفش و همینطور در صنعت مبلمان استفاده کنید.

کاربردهای نوار تزئینی پایدار پلیمر اوژن

از کاربردهای انواع نوارهای تزئینی پایدار پلیمر اوژن می توان به هریک از موارد زیر اشاره کنیم:

  • جهت تزئین و شکیل شدن قسمت های مختلف انواع مبلمان
  • تزئین و شکیل شدن انواع کیف و کفش

ویژگی های نوار تزئینی پایدار پلیمر اوژن

علاوه بر کاربردهای نام برده شده، نوارهای تزئینی تولید شده در شرکت پایدار پلیمر اوژن از مزایا و ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که در ادامه به هریک از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • ساخت نوارهای تزئینی با مواد PVC
  • دارای کیفیت و استحکام بالا و منعطف بودن
  • تولید نوارهای تزئینی در طرح های متنوع
  • تولید نوار تزئینی در اندازه های مختلف ( از 3 میل تا 50 میل)
  • دارای قیمت مناسب

خرید نوار تزئینی پایدار پلیمر اوژن

با شناخت کاربردها، ویژگی ها و مزایای نوارهای تزئینی کیف و کفش شرکت پایدار پلیمر اوژن، می توانید هر یک از نوارهای تزئینی مورد نیاز را از این مجموعه با قیمت مناسب خریداری کنید.

در این گزارش نیز اشاره کردیم که محصولات تولید شده این شرکت از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار است که می توانید با اطمینان از مجموعه پایدار پلیمر نسبت به خرید انواع نوارهای تزئینی کیف و کفش و مبلمان اقدام کنید.

همچنین با تماس با کارشناسان مربوطه می توانید از تولیدات جدید و موجود این شرکت و قیمت هر یک اطلاعات لازم را بدست آورید.

کارشناس فروش:      خانم سروناز بابایی زاده شماره تماس داخلی : 211        /      شماره واتساپ:  ۰۹۱۹۳۷۸۰۹۵۰

Pin It on Pinterest