درباره ما

"

معرفی شرکت

شرکت تولیدی پایدار پلیمر اوژن از سال 1394 با هدف تولید و توسعه قطعات خودرویی تأسیس شد و در ادامه با گسترش فعالیت های تولیدی و بازارهای خود به تولید و توسعه قطعات در بازارهای صنایع روشنایی، فروشگاهی، کیف و کفش و ساختمان وارد گردید. کارخانه شرکت در شهرک صنعتی شمس آباد واقع شده که با دارا بودن 30 خط تولیدی و ماشین آلات پیشرفته و به روز قابلیت تولید گستره وسیعی از انواع پروفیل های پلاستیکی از قطر/ عرض 1 mm تا 150mm را جهت ارائه به مشتریان  خود دارد، تیم های بین بخش سازمان با پشتوانه تجربه و ترکیب آن با اشتیاق، به دنبال یافتن بهترین راه حل ها برای چالش های مشتریان هستند. با هدف افزایش موفقیت مشتریان همواره خود را متعهد می دانیم که محصولاتی با کیفیت مبتنی با نیاز شرکا تجاری خود، در محدوده هزینه های هدف مشتری ارائه دهیم. شرکت پایدار پلیمر اوژن در سال 1398 به واسطه عرضه مستربچ و تولید محصول پروفیل و انواع طلق مهتابی شفاف و مات (دیفیوزر)، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت دانش بنیان شناسایی و معرفی شد. تعهد درون سازمانی ما به نوآوری، باعث ایجاد سازمانی چابک و یادگیرنده شده است و متواضعانه در پی حفظ آن هستیم.

قابلیت های محوری که ایجاد کرده ایم:

  • طراحی و ساخت قالب های پیچیده و خاص در صنعت اکستروژن پلاستیک با سابقه حدود 20 سال
  • ایجاد سیستم مدیریت بصری و شفاف با هدف افزایش مشارکت سرمایه انسانی در همه سطوح سازمانی
  • افزایش میزان موفقیت مشتریان
"

تاریخچه

در اواخر سال 1393 فعالیت شرکت با تأمین یک خط تولید پروفیل به منظور تولید قطعات خودرو در کارگاه کوچکی واقع در منطقه شورآباد آغاز گردید. در ابتدای سال 1394 این مجموعه تحت نام پایدار پلیمر اوژن به ثبت رسید. نظر به حسن شهرت موسسین شرکت در صنعت قطعه سازی خودرو و اعتماد بالای مدیران شرکت های مجموعه ساز خودرو و خودروسازی سازی به توان مدیریتی و فنی تیم ما، شرکت رشد قابل توجهی در همان دو سال اول فعالیت خود داشت و در این فاصله تعداد خطوط به 3 خط تولید بالغ گردید. با تداوم رشد شرکت فضای تولیدی و صنعتی شرکت پایدار پلیمر اوژن به شهرک صنعتی شمس آباد و در زمینی به مساحت 2500 متر مربع منتقل شد و تعداد خطوط به 8 خط تولیدی افزایش یافت.

در سال 1396 شرکت موفق به اخذ گواهینامه IATF16949: 2016 در صنایع خودروسازی و همچنین گواهینامه ISO9001: 2015 برای کلیه قطعات شد، از سال 1397 نظر به وجود فرصت های تجاری، احساس نیاز بالا در صنایع دیگر و ایجاد زیر ساخت های مرتبط، شرکت اقدام به ورود به صنایع روشنایی،کیف و کفش، فروشگاهی و ساختمان کرد. تمرکز استراتژیک شــرکت ارتقا توانمندی تولید کیفی قطــعات وارداتی مورد نیاز این صنایع ، با هدف جایگزینی واردات آنها از چین و ترکیه می باشد. در این راستا شرکت با ایجاد سازمانی یادگیرنده و ارتقا پیوسته کیفی تولیدات خود، موفق به کسب اطمینان شرکت های پیش رو در صنایع مذکور گردیده است. ماموریت شرکت تضمین موفقیت مشتریان تعریف شده و این رسالت سازمانی به صورت روزمره پیگیری و پیاده سازی می شود.

در سال 1398 شرکت پایدار پلیمر اوژن به واسطه عرضه مستربچ و تولید محصول پروفیل و طلق های مهتابی شفاف و مات (دیفیوزر)، توسط معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت دانش بنیان شناسایی و معرفی شد.

از سال 1399 با توجه به رشد فعالیت های شرکت و کمبود فضاهای تولیدی و پشتیبانی با الحاق کارخانه مجاور مساحت زمین کارخانه به 5000 متر مربع و مساحت فضاهای تولیدی به بیش از 2200 متر مربع بالغ گردید و تعداد خطوط شرکت نیز به 30 خط افزایش پیدا کرد. هم اکنون شرکت با ایجاد اشتغال 75 نفر طرح توسعه ای را در زمینی به مساحت یک هکتار، در شهرک صنعتی محمود آباد قم در دست اجرا دارد.

"

ماموریت، چشم انداز و استراتژی

خط مشی شرکت ما، بر مبنای افزایش موفقیت مشتریان تعریف شده است، بنابراین ما خود را مکلف به افزایش سودآوری و حل نیازهای طولانی مدت دغدغه فوری و ضروری مشتریان، خلق فرصت های موفقیت جدید و ارتقا سهم بازار مشتریان به عنوان شرکا تجاری خود می دانیم. در این راستا این شرکت با استخدام سرمایه های انسانی کارآمد، با اشتیاق و یادگیرنده به ارزش آفرینی برای مشتریان خود می پردازد.

کلیه کارکنان با به‌کارگیری خلاقیت و نوآوری و تفکر مبتنی بر ریسک نسبت به تجزیه و تحلیل دائمی فعالیت‌ها و فرآیندهای سازمان باهدف بهبود مستمر آن‌ها و دستیابی به ضایعات و نقص صفر و حفظ و کنترل سوابق مربوطه بر مبنای الزامات و مقررات قانونی، سازمانی و مشتری تلاش می نمایند.

شرکت پایدار پلیمر اوژن با استقرار نظام مدیریت کیفیت مبتنی بر استانداردهای ISO 9001:2015 و IATF 16949:2016 و با تعهد به برآورده‌سازی نیازها و انتظارات کلیه ذینفعان و به ‌روزرسانی و توسعه مستمر آن‌ها و هم‌چنین تعهد به رعایت الزامات و مقررات قانونی، فرآیندهای خود را بر این اساس مستقر نموده و متعهد به بهبود مستمر آن‌ها می‌باشد.

در این چارچوب اهداف استراتژیک شرکت به شرح زیر می‌باشد :

– افزایش سطح رضایتمندی مشتریان از طریق توسعه سیستم مدیریت کیفیت

– توسعه دانش فنی کارکنان

– افزایش بهره‌وری تولید و بهره‌وری منابع انسانی

– حفظ و ثبات سهم بازار در قطعات خودرو

– توسعه بازار غیر خودرویی

در کنار فعالیت‌ها و اهداف فوق، ارزش‌ها و اصول اخلاقی شرکت که در منشور اخلاقی و ارزش‌های سازمانی تبیین شده است، از چارچوب ‌های اصلی و خطوط قرمز سازمان در همکاری با کارکنان و کلیه طرف‌ های ذینفع تجاری می‌باشد.

Pin It on Pinterest